2007. augusztus 16., csütörtök

Hosszú hétvége New Yorkban

















Indulás az Apex Bus központi autóbusz-pályaudvaráról (Chinatown)

















A képen látható park New Yorkban fekszik. Akik bekommentelik annak a diplomatának a nevét, akit 1959-ben rejtélyes körülmények között holtan találtak a parkban, azok elolvashatják Nagy András könyvét.






















A hosszú hétvégén egyébként NYC-ben romboltunk, ahol köztudomásúlag sok a magas épület és még mindig szeretik a Monty Pythont.






















Eszmecsere korunk égető kulturális kérdéseiről a 3. sugárút és a 73. utca sarkán található BBQ étteremben ljubljanai kulturális attasénk társaságában.



















Akik bekommentelik a képen látható festmény alkotójának nevét, azok között értékes Székely Bertalan-monográfiákat sorsolunk ki.

5 megjegyzés:

cinnamon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
jucusmester írta...

na igen, elég amatőr húzás meghagyni az eredeti fájlnevet:))

írta...

pedig én azt hittem hogy székelybertalan, vagy legalábbis azt hittem, hogy ez vicces lesz...:)

cinnamon írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
z írta...

most már csak ez az egy bejegyzés lesz, ami folyton változik.. (én idáig három változatot láttam), hoppá, dinamikus blog: vége az unalmas egymás után pakolt posztolásnak.